søndag den 6. februar 2011

søndag mandag happy tirsdag

Yææææs: 
  • Søde smukke mennesker. 
  • Min søster 
  • Facebook
  • weheartit.com
  • Beverly Hills 90201 (er der altid for mig når jeg trænger til opmuntring)
  • En tur til Sri Lanka, der venter lige rundt om hjørnet (hurra for ækvator og sommer året rundt!)
  • Det dejligste crew i verden
  •  Min fastnet telefon (prøver at leve et nyt liv med telefonsamtaler a la sex and the city)
  • Min konfirmation om nogle måneder
  • Den dejligste klasse
  • Okay, men kun okay, søde forældre 
Nååååååw: 
  • Stor religions opgave på mindst fem sider, der skal afleveres imorgen (har kun skrevet to)
  • Min mor har inviteret akavede gæster, som jeg ikke har noget at snakke med om
  • Skal ikke se de søde smukke mennesker som jeg kender i  tre uger
  • Jeg er fattig og bruger alt for mange penge jeg ikke har (min gæld er stooor)
  • Konfirmationskjoler er grimme! 
  • Jeg har været syg de sidste fire måneder, og håber at tre uger i solen kan hjælpe. 
Men mit liv er gooooooodt! 

LML x 1000

Tirsdag tirsdag tirsdag. Jeg skal blive brun! - men kommer ikke til at blogge i et par uger 

1 kommentar:

  1. kan rigtigt godt li' din blog :-)
    er lige blevet fast læser, hvis du har lyst kan du blive læser hos mig http://amanda-simple-as-that.blogspot.com/ :-)

    SvarSlet